Servicedesk Engineer

Je bent servicegericht en je vindt het fijn om klanten te helpen. Je bent een kei in prioriteiten stellen. Als klanten je bellen met problemen, houd jij je hoofd koel en zorg je ervoor dat je klant op de hoogte blijft en beantwoord je rustig en vriendelijk alle vragen.

De vacature van Servicedesk Engineer daagt je uit om..
support te geven aan onze klanten via de telefoon en diverse remote tools. Je geeft ondersteuning aan onze relaties op eerste- en tweedelijns niveau. Dit doe je voor zowel IT- als telecomsystemen. We garanderen je dat niet één dag aan de Servicedesk hetzelfde is, want we hebben veel verschillende klanten, dat betekent; veel verschillende netwerken en systemen, verschillende personen en verschillende vragen! Kortom; een gevarieerde functie met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen in een dynamisch bedrijf waar persoonlijke aandacht voor de medewerkers hoog in het vaandel staat!

De ideale Servicedesk Engineer brengt mee:
– Tenminste MBO+ werk- en denkniveau;
– een afgeronde relevante ICT mbo opleiding op niveau 3 of 4;
– enige ervaring als Servicedesk Engineer;
– uitstekende luister- en communicatievaardigheden;
– een proactieve en servicegerichte houding;
– het vermogen om je hoofd koel te houden en adequaat te acteren bij calamiteiten.

Wat biedt QNP jou?
– Een salaris dat wordt afgestemd op jouw leeftijd en ervaring;
– uitstekende pensioenregeling;
– volop training- en studiemogelijkheden;
– een moderne werkplek;
– een ambitieus team met leuke collega’s;
– de leukste uitjes en wekelijkse vrijdagmiddagborrels.

QNP jouw nieuwe werkgever?
Sinds december 2017 vind je ons nieuwe, hypermoderne kantoor aan het Rithmeesterpark in Breda. Ons pand is recht naast de A16 gelegen, ideaal bereikbaar dus. Je werkt binnen een dynamische, gezonde en groeiende organisatie. Wij bieden goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals moderne werkplek, passend salaris, pensioen en laptop. Je kunt rekenen op een praktijkgericht introductie- en opleidingsprogramma waarbij regelmatig uitwisseling van kennis en nieuwe ontwikkelingen plaatsvinden. QNP is een platte organisatie met ambitieuze, hard werkende collega’s die samen werken aan het succes van de organisatie. Je krijgt volop de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen. De branche staat nooit stil, dus jij en de organisatie blijven zich ontwikkelen en innoveren. Natuurlijk is er naast het harde werken ook volop tijd voor ’Brabantse gezelligheid’, bijvoorbeeld tijdens de wekelijkse vrijdagmiddagborrel en de uitjes georganiseerd door onze personeelsvereniging. Momenteel aangepast volgens de RIVM richtlijnen.

Jouw sollicitatie
Spreekt deze uitdaging je aan? Overtuig ons dan van jouw kwaliteiten, kennis en ervaring. Mail je motivatie met CV naar: werkenbij@qnp.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

Direct meer weten of solliciteren?

Neem contact op met Meike of Angela:

werkenbij@qnp.nl

QNP
+31 (0)76 - 597 50 00 

Kom je ons team versterken?

Bel of mail ons voor een kennismaking.

Kom je ons team versterken?

Bel of mail ons voor een kennismaking.

QNP. Dat spreekt voor zich.

Sinds 1990 helpt QNP organisaties beter te presteren en mensen efficiënter samen te laten werken. Dat doen we door heel goed te luisteren en ons écht te verdiepen in uw business en uitdagingen. Door de inzet van innovatieve ICT-oplossingen en vergaande service helpen we om uw doelstellingen te realiseren.

Lees hier onze Algemene Voorwaarden, Privacy Statement en cookiebeleid